Aa STOMATOLOGIA. SP. Z.O.O.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

DEFINICJE

  • Aa Stomatologia Sp.z.o.o. – spółka z ograniczoną
    odpowiedzialnością, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000617554, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Dla M.ST.WARSZAWA w Warszawie , XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego;
    NIP: 5223063135 , REGON: 364444255; wpisana do rejestru podmiotów leczniczych pod nr księgi ………… prowadzonym przez Urząd Wojewó.
  • Placówki Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Wałbrzyska 19 02-739 Warszawa, oraz każda inna lokalizacja, w której Aa Stomatologia Sp.z.o.o. świadczy, bądź świadczyć będzie usługi w ramach prowadzonej przez siebie działalności.
  • Usługi – Zabiegi i/lub Konsultacje wykonywane przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, których istotą jest staranne działanie zgodnie ze sztuką i wiedzą, nie gwarantujące osiągnięcia rezultatu z uwagi na swój charakter. Informacja o rodzajach oferowanych Usług każdorazowo umieszczana jest na stronie internetowej aa stomatologia.pl
    w Cenniku a także dostępna jest w gabinetach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  • Konsultacja – Usługa medyczna polegająca na odbyciu przez Pacjenta wizyty w Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  u osoby o niezbędnych kwalifikacjach, podczas której dokonywana jest  diagnoza stanu Pacjenta oraz wskazywane są zalecenia, a także możliwe metody do zastosowania względem Pacjenta w ramach oferowanych przez Aa Stomatologia. Sp.z.o.o.  Usług;
  • Zabieg – Usługa medyczna inna niż Konsultacja, wykonywana w Gabinetach Aa Stomatologia z.o.o. przez specjalistyczny  personel o niezbędnych kwalifikacjach, w ramach oferowanych Usług w ramach aktualnego Cennika, o mniejszym lub większym stopniu skomplikowania.
  • Pakiet Usług – dwie lub więc Usługi dobierane według uznania Aa Stomatologia Sp.z.o.o i oferowane przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  łącznie przy zastosowaniu jednej ceny za wszystkie wchodzące w skład tego pakietu Usługi; warunkiem uznania zakupionych przez Pacjenta Usług za Pakiet Usług jest konieczność dokonania płatności za te Usługi w sposób wskazany w niniejszym Regulaminie;
  • Cennik Usług – informacja na temat aktualnych cen oraz promocji w gabinetach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  na świadczone przez gabinet  Usługi, dostępna na stronie internetowej aa stomatologia.pl oraz w gabinetach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  • Regulamin – niniejszy Regulamin Świadczenia Usług,
  • Ustawa o prawach konsumenta lub Ustawa – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 r. poz. 827 z późn. zmianami)
  • Umowa – umowa o świadczenie Usług zawarta przez Aa Stomatologia Sp. z.o.o.
  • Umowa na Odległość – Umowa zawierana pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta; momentem zawarcia Umowy na Odległość jest dokonanie przez Konsumenta, za pośrednictwem poczty elektronicznej, akceptacji istotnych postanowień Umowy, w tym w szczególności, dokonanie akceptacji Regulaminu oraz wysokości i zasad wpłaty zaliczki na poczet wynagrodzenia za Usługę (jeżeli jest to wymagane w danym przypadku).
  • Strona Internetowa – oficjalna strona Aa Stomatologia Sp.z.o.o. mieszcząca się pod adresem: aastomatologia.pl
  • Klient – osoba fizyczna, prawna, inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, będąca stroną Umowy o świadczenie Usług przez Aa Stomatologia. Sp.z.o.o. 
  • Pacjent – osoba fizyczna, na rzecz której wykonywane są Usługi;
  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny DZ. U. 16, poz. 93 ze zm.);

PARAGRAF 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin Świadczenia Usług stanowi ogólne warunki umowy, w rozumieniu art. 384 kc, na mocy której Aa Stomatologia Sp.z.o.o. świadczy na rzecz Pacjenta odpłatnie Usługę, w ramach której personel Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  zobowiązany jest do działania z najwyższą starannością oraz w sposób zgodny z wszelkimi standardami, w tym w szczególności standardami wiedzy medycznej.
  2. Oferowane przez Aa Stomatologia. Sp.z.o.o. Usługi wykonywane są we wszystkich gabinetach Aa Stomatologia. Sp.z.o.o.  W przypadku, gdyby którakolwiek z Usług znajdujących się w ofercie, nie była  realizowana w którejkolwiek z Placówek  Aa Stomatologia Sp.z.o.o. , informacja taka będzie zamieszczona w Cenniku Usług przy danej Usłudze ze wskazaniem właściwej Placówki.
  3. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu, dla skorzystania z Usług oferowanych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  konieczne jest:
  4. zapoznanie się oraz zaakceptowanie przez Klienta warunków niniejszego Regulaminu, a także
  5. wypełnienie przez pacjenta stosownych formularzy i oświadczeń, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Usługi, w tym w szczególności: kwestionariusza osobowego i zgody na zabieg, a także
  6. zakwalifikowanie Pacjenta przez fachowy personel Aa Stomatologia Sp.z.o.o. do danego zabiegu/ konsultacji  (Usługi).
  7. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. świadczy Usługi wyłącznie w godzinach pracy przychodni. Informacja o godzinach otwarcia gabinetów Aa Stomatologia Sp. z.o.o.  zamieszczona jest na Stronie Internetowej a także
    w widocznym miejscu w danej przychodni Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy w swoich gabinetach. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie danej przychodni, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jej funkcjonowania.
  8. Informacja o Usługach świadczonych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zamieszczona jest na Stronie Internetowej, a także dostępna jest we wszystkich placówkach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  9. Informacja o aktualnych cenach świadczonych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Usług znajduje się w Cenniku Usług zamieszczonym na Stronie Internetowej, a także jest dostępna w każdej Placówce przychodni . Usługi wykonywane są według Cennika Usług obowiązującego w dniu wykonania Usługi. Wszystkie ceny podane w Cenniku Usług są wyrażone w złotych polskich. Podane ceny zabiegów są cenami orientacyjnymi, których doprecyzowanie następuje podczas kwalifikacji Pacjenta do danego Zabiegu zgodnie z wytycznymi z Cennika.
  10. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian zarówno w katalogu oferowanych Usług, jak i w Cenniku Usług.
  11. W trosce o bezpieczeństwo Pacjentów, a także w trosce o jakość świadczonych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Usług, na terenie Placówki  zlokalizowanej na Ul. Wałbrzyskiej 19 02-739 Warszawa  , wprowadzony został monitoring wizyjny. Dotyczy on zarówno pomieszczeń ogólnodostępnych jak i innych pomieszczeń, w tym gabinetów lekarskich oraz zabiegowych.

PARAGRAF 2

Podstawowe zasady świadczenia Usług

  1. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług, warunkiem wykonania przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Usługi jest wyrażenie przez Pacjenta zgody na zabieg na formularzu.
  2. Zgodę na zabieg może wyrazić Pacjent pełnoletni, posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnej.
  3. W przypadku Pacjentów, którzy nie ukończyli 16 roku życia – formularz zgody na Zabieg powinien zostać podpisany przez przedstawiciela ustawowego/rodzica małoletniego Pacjenta.
    W uzasadnionych przypadkach przewidzianych prawem może pojawić się konieczność udzielenia zgody przez oboje rodziców.
  4. W przypadku Pacjentów, którzy ukończyli 16 rok życia – formularz zgody na zabieg powinien zostać podpisany zarówno przez małoletniego Pacjenta jak i jego przedstawiciela ustawowego/rodzica. W uzasadnionych przypadkach przewidzianych prawem może pojawić się konieczność udzielenia zgody przez oboje rodziców.
  5. Aa Stomatologia. Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi w następujących przypadkach:
  6. gdy Pacjent nie wyraził zgody na wykonanie Usługi lub zgoda nie została udzielona w sposób prawidłowy, tj. zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
  7. jeżeli stan Pacjenta wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub innych środków, które mogłyby w ocenie personelu Aa Stomatologia. Sp.z.o.o. wpłynąć na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z wykonywaną Usługą lub też uniemożliwić lub utrudnić wykonanie Usługi;
  8. jeżeli Pacjent nie zastosował się do zaleceń personelu Aa Stomatologia Sp.z.o.o. co do konieczności przygotowania się w określony sposób do  Usługi, w tym w szczególności wykonania niezbędnych badań oraz przedłożenia ich w Aa Stomatologia.Sp.z.o.o.  we wskazanym terminie;
  9. jeżeli w ocenie lekarza Pacjent nie kwalifikuje się do danej Usługi, w tym w szczególności z uwagi na przedstawione przez Pacjenta wyniki badań, a także z innych względów o charakterze medycznym/ zdrowotnym;
  10. jeżeli Pacjent nie wyrazi zgody na monitoring lub też nie wyrazi zgody na działania/czynności, których podjęcie jest konieczne do prawidłowego wykonania przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Usługi, w tym w szczególności nie wyrazi zgody na wykonanie dokumentacji zdjęciowej lub też odmówi udzielenia informacji lub nie udzieli niezbędnych informacji do prawidłowego wykonania Usługi przez Aa Stomatologia.Sp.z.o.o. bądź nie wypełni wszystkich stosowanych i wymaganych od Pacjenta formularzy.
  11. jeżeli Pacjent spóźni się na Zabieg lub Konsultację powyżej 15 minut. Aa Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany terminu wykonania Usługi
    w następujących przypadkach:
  12. gdyby wykonanie Usługi było niemożliwe z przyczyn od Aa Stomatologia Sp.z.o.o. niezależnych (np. awaria urządzeń, którymi Usługa jest wykonywany lub awaria mediów w danej przychodni , choroba/ nieprzewidziana nieobecność osoby przeprowadzającej Zabieg/ wykonującej Usługę);
  13. gdyby konieczne okazało się wykonanie dodatkowych badań przez Pacjenta przed wykonaniem Usługi.
  14. Niezależnie od badań zleconych Pacjentowi przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. w związku z planowanym Zabiegiem Aa Stomatologia Sp.z.o.o. doradza, aby Pacjenci zamierzający skorzystać z Usług  poddali się standardowym badaniom lekarskim w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia i braku przeciwskazań medycznych do skorzystania z Usług oferowanych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  15. Pacjent ma obowiązek zastosować się do wszystkich zaleceń udzielonych mu w związku
    z planowaną/wykonana Usługą przez personel Aa Stomatologia Sp.z.o.o. oraz dochować terminów i zasad kontroli po wykonanej Usłudze.

PARAGRAF 3

Zasady umawiania/odwoływania wizyt 

  1. Umówienie Konsultacji lub Zabiegu może nastąpić osobiście w gabinetach Aa Stomatologia z.o.o. telefonicznie, za pośrednictwem  Facebooka (adres: www.aastomatologia.pl .),  a także mailowo, poprzez skierowanie zapytania na adres właściwego gabinetu – aa.gabinet@gmail.com
  2. Potwierdzenie planowanego terminu wykonania Usługi (odpowiednio konsultacji lub zabiegu) Pacjent może otrzymać telefonicznie lub też za pomocą smsa lub maila – wyłącznie na podany przez Pacjenta nr telefonu i/lub wskazany adres mailowy.
  3. Dla zachowania poufności danych wrażliwych Pacjentów, Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo do udzielania wszelkich informacji dotyczących planowanych Konsultacji i/lub Zabiegów dla danego Pacjenta wyłącznie po uprzednim dokonaniu identyfikacji Pacjenta, na podstawie posiadanych przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  danych Pacjenta.
  4. Na umówioną Konsultację lub Zabieg Pacjent zobowiązany jest przybyć do właściwego gabinetu Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  co najmniej 10 minut przed wyznaczoną godziną Zabiegu i/lub Konsultacji, w celu odpowiedniego przygotowania się do planowanego Zabiegu i/lub dopełnienia niezbędnych formalności przed planowaną Konsultacją.
  5. W przypadku spóźnienia się Pacjenta na Zabieg lub Konsultację, Aa Stomatologia Sp.z.o.o. przysługuje prawo do skrócenia ww. Zabiegu lub Konsultacji o czas spóźnienia się Pacjenta. W przypadku jednak, gdyby spóźnienie Pacjenta przekroczyło 15 minut, Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  przysługuje prawo do odmowy wykonania Usługi zgodnie z treścią Paragrafu 2 pkt 5 lit. (f) niniejszego Regulaminu.
  6. Pacjent, który miał obowiązek wykonania odpowiednich badań przez wykonaniem przez Aa Sp.z.o.o. Usługi, zobowiązany jest do przedłożenia wyników tych badań najpóźniej na
    1 tydzień przed planowanym Zabiegiem/Konsultacją osobiście we właściwej Placówce Aa Stomatologia.Sp.z.o.o.  lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez personel  adres mailowy Placówki. W przypadku nieprzedłożenia wyników badań we wskazanym wyżej terminie, Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  przysługuje uprawnienie, o którym mowa w paragrafie 2 pkt 5 lit. c).
  7. Pacjentowi przysługuje prawo do odwołania Konsultacji i/lub zmiany terminu Konsultacji bez konsekwencji wskazanych w paragrafie 4 pkt 12, 13 najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem Konsultacji (gdy przedmiotem Usługi miała być wyłącznie Konsultacja), w sposób, który przewidziany został w niniejszym Regulaminie dla umówienia Konsultacji.
  8. Pacjentowi przysługuje prawo do odwołania umówionego Zabiegu i/lub zmiany terminu Zabiegu po wcześniejszym poinformowaniu o tym przychodni Aa Stomatologia Stomatologia Sp.z.o.o. co najmniej 72 h przed planowanym zabiegiem .
  9. Nie jest dopuszczalna zamiana przez Pacjenta Usługi na inną bez zgody Aa Stomatologia.Sp.z.o.o.
  10. Pacjentowi, po wykonanym Zabiegu w Aa Stomatologia.Sp.z.o.o przysługuje prawo do jednej bezpłatnej wizyty kontrolnej w terminie do 30 dni od dnia wykonania Zabiegu.

PARAGRAF 4

Płatności i promocje

  1. Płatności za Zabiegi świadczone przez Aa Stomatologia.Sp.z.o.o. dokonywane są przez Pacjentów bezpośrednio po wykonanym Zabiegu, tj. w dniu jego wykonania, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
  2. Płatność za Konsultacje dokonywana jest zawsze bezpośrednio przez wykonaniem Usługi w tym zakresie.
  3. Wszystkie płatności dokonywane są gotówką lub kartą płatniczą (kredytową) w danej Placówce Aa Stomatologia. Sp.z.o.o. Możliwa jest również dokonanie płatności przelewem na wskazany przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  rachunek, jednakże z zachowaniem terminu płatności, o którym mowa w pkt 1 powyżej. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na rachunku bankowym Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  4. Opcja zapłaty przez Pacjenta za wykonaną Usługę z odroczonym terminem płatności możliwa jest wyłącznie w drodze wyjątku, po indywidulanym uzgodnieniu takiej formy płatności z kierownikiem ( lekarzem ) danego gabinetu Aa Stomatologia Sp.z.o.o. , po uprzednim podpisaniu przez Pacjenta stosownego zobowiązania do zapłaty na formularzu stosowanym przez przychodnie.
  5. Potwierdzeniem zakupu Usługi w Aa Stomatologia Sp.z.o.o. jest wystawiony przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  paragon lub faktura VAT.
  6. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. przewiduje możliwość pobierania zadatku/przedpłaty na poczet wynagrodzenia
    za Usługę w wysokości 20 % wartości zamówionej Usługi nie mniej jednak niż 500 zł.
    O konieczności wpłaty zadatku/przedpłaty na poczet określonej Usługi Pacjent zostanie poinformowany przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  na etapie umawiania wizyty. Wpłata zadatku/przedpłaty dokonana  zostanie  w terminie wskazanym w paragrafie 4 pkt 11 poniżej.
  7. W przypadku Usług, co do których przychodnia stomatologiczna przewiduje konieczność/możliwość dokonania wpłaty zaliczki przez Pacjenta, zaliczka powinna zostać wpłacona przez Pacjenta odpowiednio w następującym terminie – co najmniej na 7 dni przez planowanym terminem Usługi na poczet której Aa Stomatologia Sp.z.o.o. pobiera zaliczkę.
  1. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. przysługuje prawo do zachowania wpłaconego przez Pacjenta uprzednio zaliczki (przepadek zaliczki), w następujących przypadkach:
  2. gdy Pacjent nie dochowa terminów wskazanych odpowiedni w paragrafie 3 pkt 7 i 8 powyżej;
  3. gdy zajdą przesłanki, o których mowa w paragrafie 2 pkt 5 lit. a) -c) oraz e) -f).
  4. W przypadku gdy Pacjent wykupuje w Przychodni Stomatologicznej Pakiet Usług oferowany przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o , niezależnie od  ewentualnej konieczności dokonania wpłaty zadatku, płatność za cały Pakiet Usług dokonywana jest najpóźniej w dniu pierwszej Usługi wykonywanej  w ramach tego Pakietu Usług.

W przypadku braku dokonania płatności w terminie, o którym mowa powyżej, wobec wszystkich usług objętych pakietem zastosowanie znajdą ceny jak dla Usług indywidulanych realizowanych poza pakietem. Pacjentowi przysługuje prawo do odwołania/zmiany terminu umówionej Usługi
w ramach pakietu usług  na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie, z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku niedochowania zasad i/lub terminów przewidzianych Regulaminem dana Usługa w ramach Pakietu Usług przepada bez możliwości jej wykonania
w innym terminie

  1. W przypadku gdy wpłacona zaliczka podlega zwrotowi wobec odwołania przez Pacjenta umówionego Zabiegu, zwrot dokonany zostanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia rezygnacji.
  2. Zatrzymanie zaliczki przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  w przypadkach przewidzianych w niniejszym Regulaminie nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych.
  3. Przychodnia stomatologiczna przewiduje możliwość stosowania rabatów, zniżek, kart podarunkowych, a także innych akcji promocyjnych na świadczone przez Aa Stomatologia z.o.o  Usługi. Informacja o aktualnych promocjach i ich warunkach będzie każdorazowo dostępna na Stronie Internetowej lub
    w gabinetach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.

PARAGRAF 5

Procedura reklamacyjna

  1. Reklamacje dotyczące realizacji Usług powinny być składane przez Pacjenta na piśmie lub kierowane drogą mailową na adres:  gabinet@gmail.com   niezwłocznie po stwierdzeniu przez Pacjenta nieprawidłowości.
  2. W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zgłaszana przez Pacjenta reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  3. Dane osoby zgłaszającej reklamacje: imię, nazwisko, PESEL;
  4. Informacje o Usłudze, jaka została wykonana;
  5. Przedmiot zgłoszenia i reklamacji.
  6. Niezależnie od powyższego, Pacjent zobowiązany jest stawić się w przychodni Aa Stomatologia z.o.o. osobiście w terminie wskazanym przez przychodnie  (uzgodnionym z Pacjentem) w celu umożliwienia personelowi Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  weryfikacji zasadności zgłaszanych zastrzeżeń przez Pacjenta, jeżeli w ocenie przychodni  taka wizyta okaże się w danym przypadku konieczna na potrzeby oceny zasadności zgłaszanej reklamacji.
  7. Reklamacje będą rozpoznawane w terminie do 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia, lub odpowiednio od daty wizyty, o której mowa w pkt 3 powyżej.
  8. Pacjent zostanie poinformowany o decyzji w formie pisemnej lub drogą mailową, na wskazany przez siebie adres e-mail.

PARAGRAF 6

Dokumentacja Pacjenta i zasady jej udostępniania

  1. Dokumentacja Klienta/ Pacjenta zgromadzona przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. w związku z wykonaną na rzecz Klienta/Pacjenta Usługą stanowi własność przychodni.
  2. Pacjentowi przysługuje prawo wglądu do dokumentacji, o której mowa w pkt 1 powyżej,
    w zakresie, w jakim dotyczy ona jego stanu zdrowia oraz świadczonych na rzecz Pacjenta Usług
    (tj. w zakresie, w jakim dokumentacja ta stanowi dokumentację medyczną w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa).
  3. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zobowiązany jest udostępnić dokumentację medyczną:
  4. Pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez Pacjenta; po śmierci Pacjenta, prawo wglądu w dokumentację medyczną ma osoba upoważniona przez Pacjenta za życia; oraz
  5. innym podmiotom w sposób i na zasadach określonych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  6. Udostępnienie dokumentacji medycznej Pacjenta nastąpić może w następujący sposób:
  7. poprzez wgląd do dokumentacji w gabinetach Aa Stomatologia Sp.z.o.o.
  8. poprzez sporządzenie wyciągów, odpisów lub kopii, lub
  9. wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, jeśli uprawniony organ lub podmiot żąda udostępnienia oryginałów tej dokumentacji;
  10. w postaci elektronicznej poprzez:
  • przekazanie informatycznego nośnika danych z zapisaną kopią dokumentacji,
  • dokonanie elektronicznej transmisji dokumentacji,
  • przekazanie papierowych wydruków na żądanie uprawnionych podmiotów lub organów.
  1. Pacjent może wybrać formę udostępnienia mu dokumentacji medycznej. Jeżeli pacjent lub inna osoba działająca w jego imieniu wystąpi o sporządzenie wyciągów, odpisów lub kopii dokumentacji, Aa Stomatologia Sp.z.o.o  przysługuje prawo do pobrania stosownej opłaty, zgodnie z treścią art. 28 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, według taryfikatora, wskazanego w pkt 6 poniżej.
  2. Wobec brzmienia pkt 5 powyżej, ustala się następujące stawki opłat:
  3. jedna strona wyciągu lub odpisu dokumentacji Pacjenta – 1 zł
  4. jedna strona kopii dokumentacji Pacjenta – 1 zł
  5. sporządzenie wyciągu, odpisu lub kopii dokumentacji Pacjenta na elektronicznym nośniku danych – 0 zł jesli Pacjent dostarczy swoja płytę lub 5 zł w przypadku gdy płytę zapewnia Aa Stomatologia Sp. z o.o.
  6. W przypadku udostępniania dokumentacji prowadzonej elektronicznie w postaci papierowych wydruków, potwierdzenia za zgodność z dokumentacją w postaci elektronicznej dokonuje osoba upoważniona przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. i opatruje swoim oznaczeniem.

PARAGRAF 7

Prawa i obowiązki Pacjenta

  1. Z uwagi na charakter Usług świadczonych w Aa Stomatologia Sp.z.o.o. na rzecz Klientów, Pacjent jest podmiotem praw i obowiązków, o których mowa w przepisach powszechnie obowiązujących, w tym w szczególności w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
  2. Mając na uwadze treść pkt 1 powyżej, Pacjentowi korzystającemu z Usług Przychodni Stomatologicznej przysługuje w szczególności prawo do:
  3. świadczenia Usług przez personel o odpowiednich kwalifikacjach, zgodnie z wymaganiami wiedzy medycznej,
  4. życzliwego traktowania przez personel stomatologiczny , poszanowania godności osobistej,
  5. poszanowania prywatności i zapewnienia intymności zwłaszcza poprzez wykonywanie badań
    i zabiegów w miejscu osłoniętym lub w miarę możliwości osobnym pomieszczeniu, w obecności tylko niezbędnego personelu medycznego.
  6. przystępnej informacji o stanie zdrowia, rozpoznaniu, proponowanych oraz możliwych metodach diagnostycznych i leczniczych, dających się przewidzieć następstwach ich zastosowania lub zaniechania, wynikach leczenia oraz rokowaniach.
  7. ochrony i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących jego stanu zdrowia, faktów medycznych, rozpoznania, rokowań i leczenia oraz wszelkich innych informacji natury osobistej, również w przypadku śmierci.
  8. wyrażenia zgody na informowanie wskazanych osób o swoim stanie zdrowia, chyba,
    że obowiązek udzielania informacji wynika z przepisów ustawowych.
  9. zachowania w tajemnicy informacji związanych z pacjentem, a uzyskanych przez lekarza/asystentkę w związku z wykonywaniem zawodu, a także pozostały personel Aa Stomatologia Sp.z.o.o  w związku ze świadczonymi na rzecz Pacjenta Usługami.
  10. Korzystając z Usług Aa Stomatologia Sp.z.o.o. Pacjent ma obowiązek w szczególności:
  11. stosować się do obowiązujących w gabinetach Stomatologicznych regulaminów organizacyjnych, regulaminów świadczenia Usług oraz innych wewnętrznych regulacji dotyczących zasad świadczenia Usług,  które zostaną mu udostępnione w Placówce Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  lub które są dostępne dla Pacjentów za pośrednictwem strony internetowej aastomatologia.pl
  12. posiadanie ważnych dokumentów pozwalających na zidentyfikowanie tożsamości Pacjenta;
  13. przestrzegania zakazu wnoszenia i spożywania na terenie przychodni Aa Stomatologia z.o.o. napojów alkoholowych, środków odurzających, palenia wyrobów tytoniowych oraz innych substancji, które mogłyby zagrażać życiu lub zdrowiu Pacjenta, lub też powodować lub zwiększać ryzyko powikłań zarówno podczas jak i po zabiegu;
  14. na czas trwania zabiegu (Usługi) pozostawić swoje ubrania w miejscu do tego wyznaczonym w gabinecie Stomatologicznym bądź Recepcji , a przedmioty wartościowe i pieniądze zabrać ze sobą lub złożyć do depozytu pod rygorem braku odpowiedzialności Aa Stomatologia Sp.z.o.o za rzeczy, przedmioty wartościowe i pieniądze pozostawione bez nadzoru;  jednocześnie na czas wykonania zabiegu (Usługi) Pacjent zobowiązany jest wyłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne
    (w tym w szczególności telefon komórkowy);
  15. dbania o mienie Aa Stomatologia Sp.z.o.o. pod rygorem  odpowiedzialności karnej i cywilnej za jego zniszczenie lub uszkodzenie oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa;
  16. przestrzegania zaleceń personelu przychodni stomatologicznej.
  17. poszanowania godności i uprzejmego traktowania personelu placówki.
  18. Pacjentowi, którego prawa zostały w jakikolwiek sposób naruszone w związku
    z wykonywaniem na jego rzecz Usług przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. , przysługuje prawo do złożenia pisemnej lub ustnej skargi menadżerowi (kierownikowi lub dyrektorowi) danej Placówki

PARAGRAF 8
UMOWY ZAWIERANE NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Do Umów zawieranych z Aa Stomatologia Sp.z.o.o. na Odległość zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu, z zastrzeżeniem szczególnych postanowień niniejszego paragrafu 8 Regulaminu.
  2. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. przewiduje możliwość zawarcia Umowy na Odległość wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej  (adres e-mail gabinet@gmail.com ).
  3. Momentem zawarcia Umowy na Odległość jest zaakceptowanie przez Konsumenta za pośrednictwem poczty elektronicznej istotnych postanowień Umowy, w tym w szczególności dokonanie przez Konsumenta akceptacji Regulaminu oraz wysokości i zasad dokonania wpłaty zaliczki na poczet Usługi (jeżeli jest to wymagane w danym przypadku).
  4. Konsument, który zawarł Umowę na Odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w pkt 5 poniżej.
  5. W przypadku, gdy na wyraźne żądanie Konsumenta wykonanie Usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość, o którym mowa w pkt 4 powyżej, Konsument wykonujący prawo odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość w takim przypadku (tj. po zgłoszeniu takiego żądania) ma obowiązek zapłaty za Usługi spełnione do chwili odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionej Usługi z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny.
  6. W celu skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość, konieczne jest złożenie odpowiedniego oświadczenia woli o jednoznacznej treści: na piśmie – za pośrednictwem poczty lub osobiście, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail gabinet@gmail.com .); wzór  oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej na Odległość udostępniany jest przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  Konsumentom zawierającym Umowę na Odległość.
  7. Do zachowaniu terminu odstąpienia wystarczające jest wysłanie oświadczenia odstąpieniu przed upływem terminu.
  8. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Konsumenta od umowy w trybie, wskazanym w pkt 4 powyżej ,Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane uprzednio wpłaty, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, w sposób w jaki Konsument dokonał wpłaty, chyba że Konsument wskazał w oświadczeniu o odstąpieniu inny sposób zwrotu. W przypadku wskazania przez Konsumenta przekazu pocztowego jako sposobu zwrotu, koszt związany z takim zwrotem obciążał będzie Konsumenta.
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy w trybie przewidzianym w pkt 5 powyżej, Przychodnia Stomatologiczna ma prawo dokonać zwrotu zapłaty po uprzednim potrąceniu należnej części Ceny za Usługę wykonaną zgodnie z postanowieniami pkt 5 niniejszego Paragrafu.

PARAGRAF 9

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  informuje, że:
  2. administratorem danych osobowych pozyskanych w celu świadczenia Usług jest Aa Stomatologia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością UL. Górczewska 222/1u 01-460 Warszawa oraz UL. Wałbrzyska 19 02-739 Warszawa , zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Dla M. St. Warszawy w Warszawie , XIII  Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000617554 :
  3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu świadczenia Usług, a odmowa ich podania skutkuje niemożliwością świadczenia Usług;
  4. dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia Usług i nie będą nikomu udostępniane bez zgody Pacjenta (za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa);
  5. Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  6. W przypadku wyrażenia przez Pacjenta dodatkowej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o. w innych celach niż świadczenie Usług, w szczególności w celach marketingowych, obejmujących przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w szczególności w celu przesyłania informacji o aktualnych promocjach oraz nowych Usługach w ofercie.
  7. Dane osobowe w Aa Stomatologia Sp.z.o.o. przetwarzane są z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych z nią związanych, a także ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

PARAGRAF 9

Postanowienia Końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem….
  2. Do niniejszego Regulaminu w zakresie nim nieuregulowanym zastosowanie znajdują
    w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące.
  3. Wszelkie reklamacje lub zastrzeżenia co do wykonywanych w gabinetach Aa Stomatologia z.o.o.
    o których mowa w niniejszym Regulaminie mogą być kierowane na adres mailowy: aa.gabinet@gmail.com
  4. Aa Stomatologia Sp.z.o.o. zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji postanowień niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem, iż wprowadzone zmiany nie będą naruszały praw już nabytych przez Pacjentów Przychodni Stomatologicznej  przed wejściem w życie zmian niniejszego Regulaminu.

Oświadczam, iż zapoznałem się dokładnie z treścią Regulaminu i akceptuję warunki świadczenia Usług przez Aa Stomatologia Sp.z.o.o.  określone w niniejszym Regulaminie. 

Podpis: Zarząd Aa Stomatologia Sp. z .o.o

Data:02/01/2021r  Warszawa