INFORMACJA O PRZETWARZANIU PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH

Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Spółka Aa Stomatologia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Wałbrzyskiej 19 , 02-739 Warszawa (dalej: „Spółka”).

Jak należy się kontaktować ze Spółką żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych?

W celu uzyskania informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych należy napisać do wyznaczonego przez Spółkę Inspektora Danych Osobowych, pod adres:

  • Wpisac adres IOD : pszybka@gmail.com
  • Wpisac adres spólki : aa.gabinet@gmail.com

Skąd Klinika ma Pani/Pana dane?

Pani/Pana dane osobowe otrzymaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana podczas wypełniania m. in. indywidualnego kwestionariusza osobowego, a także później  podczas wypełniania dodatkowych formularzy, zgód na zabiegi, informacji dostarczonych bezpośrednio przez Panią/Pana.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Klinikę?

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Panią/Panem, w tym do:

  • umożliwienia świadczenia usług – realizacji zawartej umowy;
  • zakładania i zarządzania Pani/Pana konta (karty pacjenta) w systemie informatycznym Kliniki oraz w systemie papierowym, a także zapewnienia obsługi Pani/Pana konta (karty pacjenta);
  • obsługi reklamacji na usługi świadczone przez Spółkę, w przypadku gdy Pani/Pan złoży reklamację;
  • obsługi zgłoszeń, które Pani/Pan kieruje do Spółki (np. poprzez formularz kontaktowy, e-mail);
  • kontaktowania się z Panią/Panem, w tym  w celach związanych ze świadczeniem usług.

Dodatkowo przepisy obowiązującego prawa wymagają od Spółki przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Spółka przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki, którym jest:

  • kontaktowanie się z Panią/Panem, w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Pani/Pana zgodą – przez e-mail lub telefon;
  • obsługa Pani/Pana próśb przekazywanych do Spółki, w przypadku gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
  • windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  • prowadzenie analiz statystycznych;
  • przechowywanie danych w celach archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez Spółkę obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób, w jaki Pani/Pan ją wyraziła/-. Spółka będzie przetwarzała Pani/Pana dane osobowe tak długo dopóki nie wycofa Pani/Pan zgody.

Czy ma Pani/Pan obowiązek podawania Spółce swoich danych osobowych?

Spółka wymaga podania przez Panią/Pana danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać zawartą z Panią/Panem umowę, a tym samym świadczyć Pani/Panu usługę:

  • imię i nazwisko, pesel, numer telefonu, e-mail, adres, rodzaj uprawianej aktywności fizycznej oraz jej częstotliwość, rodzaj wykonywanej pielęgnacji domowej na twarz i/lub ciało.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie poda Pani/Pan tych danych osobowych niestety Spółka nie będzie mogła z Panią/Panem zawrzeć umowy, a w konsekwencji nie będzie Pani/Pan mógł skorzystać z usług Spółki.

Jeżeli wymagać będą tego przepisy prawa Spółka będzie mogła wymagać od Pani/Pana podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie danych jest dobrowolne.

Jakie ma Pani/Pan uprawnienia wobec Kliniki w zakresie przetwarzania danych?

Spółka gwarantuje spełnienie wszystkich Pani/Pana praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Pani/Pana danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,  w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.   

Z uprawnień tych może Pani/Pan skorzystać, gdy:

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: jeżeli zauważy Pani/Pan, że Pani/Pana dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • w odniesieniu żądania usunięcia danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Spółkę; cofnie Pani/Pan swoją zgodę; zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych; Pani/Pana dane będą przetwarzanie niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte celem wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług dziecku;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych: zauważy Pani/Pan, że Pani/Pana dane osobowe są nieprawidłowe – może Pani/Pan zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych na okres pozwalający Spółce na sprawdzenie prawidłowości tych danych; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będzie Pani/Pan chciała/- by zostały one usunięte; Pani/Pana dane nie będą już potrzebne Spółce, ale będą potrzebne Pani/Panu do dochodzenia roszczeń; jeżeli wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych  – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Spółki  są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub umowy zawartej z Panią/Panem oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Spółkę Pani/Pana danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych osobowych?

Ma Pani/Pan prawo sprzeciwić się wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, gdy:

  • przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której Pani/Pan się znalazła/-;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe są udostępniane podmiotom wspierającym Spółkę w świadczeniu usług, czyli takim które zapewniają usługi płatnicze, księgowe, ubezpieczeniowe, konsultingowe lub audytowe, podmiotom świadczącym usługi obsługi zgłoszeń za pośrednictwem formularzy kontaktowych, kurierzy i operatorzy pocztowi (jedynie w przypadku realizacji odpowiedzi na zapytanie złożone za pośrednictwem poczty tradycyjnej), podmiotom świadczącym usługi utrzymania kopii zapasowej serwisu (serwerów) i przechowywanych danych. Pani/Pana dane mogą być także przekazane organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Spółka przechowuje Pani/Pana dane osobowe przez cały czas obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy;
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności rachunkowych i podatkowych;
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
  • statystycznych i archiwizacyjnych;
  • maksymalnie przez okres 10 lat d dnia zakończenia wykonywania umowy.

Pani/Pana dane osobowe dla celów marketingowych naszych usług i produktów są przechowywane przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Panią/pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

W celu rozliczalności tzn. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych Spółka będzie przechowywała dane przez okres, w którym Spółka zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli  ich spełnienia przez organy publiczne.

Pani/Pana dane pozyskane w celu zawarcia umowy o świadczenie usług medycznych przechowujemy przez okres negocjowania umowy oraz do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym ostatni raz się Pani/Pan ze Spółką kontaktowała/- w sprawie jej zawarcia.

Czy przekazujemy Twoje dane osobowe do państw spoza Europejskiego Okręgu Gospodarczego?

Nie, nie przekazujemy żadnych Pani/Pana danych osobowych do państw spoza Europejskiego Okręgu Gospodarczego.

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa?

Nie, nie przetwarzamy żadnych Pani/Pana danych osobowych automatycznie, w tym nie dokonujemy profilowania.

………………………………………………

data i podpis osoby, której dane osobowe dotyczą